Saturday, June 9, 2007

Obraza - strona 2.

Autor: Tomek
Kolejna strona za tydzień w sobotę.

6 comments:

Jarek K. said...

Zapowiada się całość dość interesująco...

Człowiek Potas said...

Zajebiście. Tego mi brakowało- komiksu w necie w odcinkach- jak serialu dobrego.

Że tak się bezczelnie zareklamuję. Niedługo startuje mój serial komiksowy- w podobnej formie jak Wasz. Tyle że ja puszczę najpierw pilota- ze 4 plansze :D

http://www.planetoftherobots.blogspot.com/

Jarek K. said...

Faktycznie, w sieci sporo jest serwisów paskowych, ale odcinkowych nowel praktycznie nie ma. A są fajne i mam nadzieję, że również Twoja wypali.

Anonymous said...

O, już działa :)

Beacon: Jak to odcinkowych nowel praktycznie nie ma? Mówisz o polskiej części sieci?

Anonymous said...

jakies parszywe chlopaki,
zeby jak badyli itp.
podoba mi sie

Jarek K. said...

Tak, pisałem o polskiej sieci. Przynajmniej tak mi się wydaje, że jest nowel aktualnie niewiele.